الف) ثبت گزارش شش
ماهه:
1- با استفاده از نام کاربری و گذر واژه خود وارد
سامانه شوید. در صورتی که اطلاعات ورود به سامانه را فراموش کرده اید، می توانید با استفاده از پیوند «I’ve forgotten my Password» نسبت به بازیابی آنها اقدام نمایید. لازم به ذکر است که برای بازیابی این اطلاعات به کد ملی و
رایانامه ای (email) که در هنگام ثبت نام در سامانه وارد نموده اید احتیاج خواهید داشت.
2- با فشردن پیوند «Biannual Reports» از فهرست «My Research» ریز گزارش های شش
ماهه و همچنین طرح های تحقیقاتی که امکان
ثبت گزارش شش ماهه برای آنها وجود دارد را خواهید دید.
3- برای ثبت گزارش شش ماه می بایست طرحی را که قصد ثبت گزارش برای آن را دارید انتخاب نموده و سپس پیوند «Provide
Biannual Report» را بفشارید.
همچنین بعد از ذخیره یک گزارش شش ماهه با استفاده از پیوند «View» از ستون «Details» می توانید جزئیات آن گزارش را
نيز مشاهده نمایید.
4- در قسمت بالای صفحه مربوط به فرم گزارش شش ماهه و در قسمت «مشخصات طرح پژوهشی»، اطلاعات کلی طرح تحقیقاتی به
همراه پیوند هایی برای دیدن جزئیات طرح وجود دارد.
5- با استفاده از پیوند
«افزودن مقاله جدید» می توانید نسبت به تعریف مقاله جدید اقدام نمایید. همچنین با استفاده از پیوند «Papers» از
فهرست «My Research» می توانید همه مقالاتی که در سامانه وجود دارد و شما به عنوان نویسنده آن انتخاب شده اید را مشاهده نموده و نسبت به تعریف مقاله
جدید نیز اقدام نمایید. (لطفا بخش (ب) این راهنما که مربوط به مقالات می باشد را مطالعه نمایید)
6- بعد از ذخیره گزارش شش ماهه، باید نسبت به «ثبت» آن اقدام نمایید. لازم به ذکر است که گزارش شما تنها
در صورتی برای گروه تحقیقاتی مربوطه و شوراي علمي پژوهشكده ارسال می شود که آن را تا تاریخ
5 شهریور ماه
ثبت نموده باشید.
7- بعد از ثبت گزارش شش ماهه، گزارش شما در وضعیت «Checking Document» قرار خواهد
گرفت. در این مرحله گزارش شما به همراه مقالاتی که با آن نظیر کرده اید از حیث کامل بودن
اطلاعات و فایل های مربوطه بررسی شده و در صورت تایید در وضعیت «Sent to the Research Group» قرار می گیرد.
8- در صورتی که اطلاعات و مدارک گزارش و مقالات شما تایید نشود، گزارش شما عودت داده شده و در وضعیت «Documents Incomplete» قرار می گیرد.
شما می بایست با مراجعه به بخش گزارش شش ماهه از فهرست «Biannual Reports» از وضعیت گزارش خود مطلع شده
و در صورتی که وضعیت گزارش شما «Documents Incomplete» بود با استفاده از پیوند «View» نسبت به رفع نواقص و تکمیل اطلاعات گزارش
اقدام نموده و گزارش خود
را مجددا «ثبت» نمایید. در این
حالت گزارش شما در وضعیت «Rechecking Document» قرار می گیرد.
9- فرآیند پیش گفته تا زمانی که مدارک و اطلاعات گزارش شما تایید شود تکرار خواهد شد.
10- بعد از تایید مدارک، گزارش شما
برای گروه تحقیقاتی مربوطه ارسال شده و بعد از ثبت نظر گروه برای شورای علمی ارسال شده و در وضعیت
«Sent to The Scientific Council» قرار می گیرد.
11- بعد از برگزاری شورای علمی و ثبت نظر آن شورا، برای جلوگیری از خطاهای احتمالی، نظر ثبت شده توسط شورای علمی با صورت جلسه آن شورا
تطبیق داده شده و وضعیت نهایی گزارش شما مشخص خواهد شد. وضعیت نهایی گزارش شما یکی از دو مقدار «Acceptable» یا «Not Acceptable» خواهد بود.
|